Jak się skontaktować z ECOXPRESS gdy mam pytanie?

Jesteś w:
< Wróć

Najlepszym miejscem na zadanie pytania jest wysłanie emaila na kierowcy@ecoxpress.pl

Ale zanim zadasz pytanie, sprawdź, czy nie ma już na nie odpowiedzi w centrum wsparcia w którym właśnie jesteś

Możesz użyć naszego formularza kontaktowego na głównej stronie www.ecoxpress.pl

Możesz też skontaktować się z nami poprzez infolinię w godzinach od 9:30 do 14:30 od poniedziałku do piątku.

Numer telefonu na infolinię to: 71 773 30 18 

Jeżeli masz pytanie odnośnie aplikacji GLOVO, UBER, BOLT, FREENOW – zobacz tutaj: http://ecoxpress.pl/baza-wiedzy/mam-problemy-z-aplikacja-uber-lub-moim-kontem-uber/

Ostatnia aktualizacja: Wrzesień 17, 2019
pl_PLPolish
en_USEnglish pl_PLPolish